sobota, 10 stycznia 2015

Kitsunebu i pierwsza figurka z serii Free!

Po wielu latach w Łodzi, stolicy komiksu, pojawił się sklepik mangowy Kitsunebu. Mieści się on na ulicy Nowomiejskiej 8 w pobliżu Placu Wolności.
Fani Mangi i Anime w końcu mają miejsce do spotkań i handlu. W sklepie można kupić japońskie słodycze, plakaty ze znanych serii, kostiumy i figurki. Kitsunabu istnieje dopiero pół roku i z czasem asortyment będzie się powiększać o mangi, artbooki, anime.

Trafiłem tam przypadkowo. Trochę nie byłem pewien, czy to jawa czy sen, bo od 15 lat nie liczyłem na takie miejsce. A tu taka niespodzianka i to w samym centrum miasta!
Moim pierwszym zakupem z Kitsunebu jest mała figurka Haruki z serii Free!
3 tygodnie temu przeglądałem Ebayu i zachwycałem się nad tymi figurkami. Nie sądziłem, że kiedykolwiek będę w posiadaniu chociaż jednej.





Jest to oczywiście maleństwo, 7,5cm długości, ale cieszy oko i figurka jest świetnie wykonana. Małe koło do pływania jest urocze. Harukę można "posadzić" na czymkolwiek i wygląda fantastycznie.

Będę śledzić asortyment z tej serii w sklepie, bo poluję na pościel z Haruką :)


 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz